Dolazak novog magazina, u vreme kada svi slavimo život, deo je pobede.
Sadržaj
  • ODGOVORNOST ZA SEX I SMEH
    Ivan Tasovac
  • SRBIJA NA ŠTIKLAMA
    5 najmoćnijih žena
  • BRANDFORUM
    Luksuz & glamur - razlike i sličnosti
  • ZAŠTO ME SLUŠAJU POLITIČARI
    Bob Geldof
  • NOVI AMERIČKI IDEALIZAM
    Barak Obama
  • BIG SCREEN
    Sex i grad - Veće je bolje
  • Američka SEKA
    Beyonce Knowles
  • ŠOPING ŠPIJUN
  • KO ĆE SPASITI PLANETU
    Kraj bahatosti umesto kraja sveta
  • KRAJ BAHATOSTI UMESTO KRAJA SVETA
    Brend poverenja

Maj 2008

 
Gordana Ristić
glavni urednik

Zašto Brandomania magazin Kakav časopis želimo da plasiramo na tržište prepuno magazina koji blješte, sa čijih se naslovnih strana smeše prelepe žene, ili moćni muškarci? - Magazin za one koji stvaraju i troše!

Prvo - da biste trošili, morate da stvarate. Drugo - da biste stvarali, morate da znate ili umete. Treće - da biste stvarali i trošili, morate ili da budete brend, ili da radite u sistemu koji ih stvara, ili da stvarate brend, ili da trošite brend, ili da komunicirate sa brendovima... Brendovi su nosioci poruka, sa njima se ostvaruje komunikacija...

Ta komunikacija je sigurno najdragoceniji deo priče. Onaj deo u koji se ulaže najviše. Onaj deo koji prenosi poruku... i zbog koga su stvari davno prestale da budu samo materijalni koncepti ili koncepti materijalnih vrednosti. Stvari su postale nosioci ideja, energije, emocije. Stvari samo naizgled dominiraju na kraju ere, koju zovemo materijalnom. I, baš kroz ono što nam je naizgled zatvorilo oči, dolazi ono što nam je trebalo ili ono što će nam tek trebati – da sačuvamo sebe i da sačuvamo Planetu. Jedno i drugo je povezano. Kroz brendove izlazimo iz masovne proizvodnje i ulazimo u kvalitet koji nije samo materijalne prirode.

Životni stil, koji kao poruku nose brendovi, sastoji se od elemenata koji nas čine boljima i odgovornijima. Već uveliko, na tržištima daleko razvijenijim nego što je naše, modni dizajneri imaju posebne marke za ekološke tkanine, za green element u proizvodnji, koji ostavlja dovoljno šuma planeti, za humanitarni element – red koji brine o drugima, kao i aid element koji je angažovan na pitanjima najugroženijih na planeti. Komunikacija između najbogatijih i siromašnih, između onih koji vole i onih koji ne vole brendove, između onih koji su na vrhu i onih koji još nisu – upravo to je cilj magazina koji je pred Vama. Dobra komunikacija vodi ka kreativnosti – jer, umetnost komunicira najbolje, prenosi najvažnije poruke, ostavlja najvažnije tragove. Kreativnost je upravo ono u šta verujemo da može - od obične stvari da napravi posebnu, od obične priče – nezaboravnu, od običnog dana – prelep. Od dosadnog života - uzbudljiv. Od magazina – poseban magazin... A novac je samo posledica.

Uzbuđenje čiji je uzrok u onome što čoveka degradira – sigurno nije ono na šta mislimo. Jeftini trikovi ne mogu da zamene kreativnost. Kreativno uzbuđenje – oplemenjuje, čini nas boljima i povezuje nas sa onim što zapravo i jesmo - Ljudi. A to znači mnogo. Možemo da stvaramo, da menjamo, da poravljamo, da volimo, da želimo, da živimo, da sanjamo...

Zato - ako ste poklekli pred raznim dogmama koje Vas plaše da brendovi nisu fer, ili da su skupi, ili da promovišu kapitalizam - ne zaboravite: moć je u Vašim rukama, odnosno u Vašem - umu i srcu. To su elementi koji se nisu menjali od pamtiveka i elementi koji uvek odlučuju. Najveći brendovi to znaju i povinuju se upravo LJUDIMA, koje stručno zovu POTROŠAČIMA. Koncept potrošača, kao onoga ko kupuje, davno je napušten. Potrošač je onaj ko komunicira sa proizvodom kroz brojne medijske kanale - onaj koji komunicira sa brendovima. Poznajete li nekoga ko ne komunicira? Da biste stvarali i trošili, morate znati. Da biste znali – čitajte magazin „Brendomanija’’. A uzbuđenje? Ono je u susretu magazina i Vas – i u nastajanju nečeg što zajedno stvaramo. Nečeg kreativnog. Na tržištu najvrednijeg. Sami nikada ne možemo videti ono što vidimo zajedno sa Vama.

Ovo što mi pišemo za Vas + Ono što Vi vidite u tome = Brandomania

© 2008-2012 Freemental Communications. Sva prava zadržana. Naslovna O nama Partneri Uslovi korišćenja Kontakt