O nama

Posle sedam godina uspeha emisije Brandomania, koja se bavi komunikacijama, medijima i svojevrstan je potrošački magazin koji je prvi uveo termin brend na ovim prostorima, od sada i pravi štampani magazin koji brine o onome što se stvara i troši.

Definisan kao prvi potrošački magazin, ovaj mesečnik na 144 strana, na luksuznom papiru i istoj takvoj štampi, daće Vam informacije o onome šta je najnovije u oblastima koje život čine boljim, kvalitetnijim, a koje podsećaju da postoji bezbroj razloga da se bude kreativan i da se stvara bolja komunikacija lokalnog i globalnog, materijalnog i duhovnog, dnevnog i drevnog, i svega onoga što su odvajale i konfrontirale predrasude i neznanje. Misija magazina Brandomania je traženje originalnog i novog u okruženju kome je svojstvena hiperprodukcija kopija i lažnih vrednosti. Bez mnogo odstupanja od smernica koje je dala emisija, ali sa izazovom novog medija – časopisa koji ce mesečno stvarati i učvršćivati vezu sa najboljima – brendovima, ljudima, pojavama, idejama.

Na mesečnoj bazi ćete imati pregled kako se stvara i kako troši. Pri tom, i trošenje je stvaralaštvo. Kako? Videćete već u prvom broju časopisa koji je potrošački magazin isto koliko i vodič kroz savremeni život u Srbiji ili u svetu. Pojam brenda u svojoj suštini označava najvišu tržišnu vrednost. Tu suštinu je zadržao i magazin Brandomania, a to je: kako se stvara i kako troši najviša tržišna vrednost. Svi koji stvaraju brend Made in Serbia, oni koji nam dižu ili spuštaju cenu, biće u magazinu Brandomania. Svi možemo vredeti više. Pojedinačno i kolektivno. Spisak pravila koja nam daju vrednost se menjaju.

Ako želite da stvarate i trošite prave vrednosti - počnite od magazina Brandomania. Posle je sve lakše. Zato što potrošači u Srbiji zaslužuju bolje. Stvaraoci, takođe.

© 2008-2009 Freemental Communications. Sva prava zadržana. Naslovna O nama Partneri Marketing Uslovi korišćenja Impresum Kontakt